Finále play-off florbalovej extraligy mužov a žien, otvorená diskusia
1.FBC Trenčín:VŠK Hurikán Bratislava 4:5, 6:7-muži stav 0:2
FBC Dragons Bratislava:Juventa Žirafa Žilina 5:1, 6:2-ženy stav 2:0
Komentáře
Přehled komentářů
pozvanku dostal aj Novak z juventy, a u Davida Vargu by bolo asi presnejsie uvadzat ako klub Hattrick Brno
repre to Poľsko
(juraj, 8. 4. 2008 14:03)
Slovenskú reprezentáciu mužov vo florbale už tento víkend čaká dvojica prípravných zápasov na blížiace sa Majstrovstvá sveta v „C“ kategórii. V oboch zápasoch našu reprezentáciu preveria Poliaci. Zápasy sa odohrajú postupne najskôr v sobotu o 18:00 hod. a v nedeľu o 11:00 hod. v Novom Targu v Poľsku.
Reprezentačnému trénerovi Mgr. Pavlovi Blaškovi budú vo výbere chýbať hráči finalistov extraligy z bratislavského Hurikánu a z klubu ŠK 1.FBC Trenčín. Týchto hráčov v nominácii nahradia - brankári: Peter Varga (GT 12 KE), Jozef Žákech (Salming TN),
obrancovia: Lukáš Glonec (Dragons BA), Marek Hotovčin (ATU KE), Martin Petróci (Florko KE),
útočníci: Matej Kender (ATU KE), Juraj Matejka (Salming TN), Dávid Varga (Juventa ZA), Pavol Dugas (Florko KE).
Nomináciu doplnia:
Juraj Lamačka (Nová Dubnica), Tomáš Škarupa (ŠK Juventa Žilina), Denis Granec (Dragons Bratislava), Tomáš Múčka (Dragons Bratislava), Vladimír Bereš (Dragons Bratislava), Lukáš Lajčiak (HKL-MJM Petržalka), Patrik Pavlikovič (Dragons Bratislava), Lukáš Blaško (Florko Košice), Marián Zemen (Florko Košice), Ján Segľa ( Florko Košice), Štefan Majerník (Florko Košice),
rozhodcovia
(franny, 8. 4. 2008 14:01)Tym ze sa vsetci florbalisti poznaju..aj s rozhodcami..lebo su to zas len ligovi hraci..tak si dovolia vyskakovat na nich na zapasoch. potom vznika nervozita, nasledne urazky na forach a nedivila by som sa, keby sa chudaci rozhodcovia aj bali piskat. Tym ze prve finale piskali NEZNAMI cfbu rozhodcovia, nikto ich nepoznal, nikto nevyskakoval a oba timy odohrali perfektny napinavy zapas s pravou sportovou a divackou atmosferou. Aj na Slovensku mame vela kvalitnych rozhodcov, ale musi sa zmenit pristup hracov, klubov a fanusikov k nim. floorball4peace
final game n.2
(janka, 8. 4. 2008 14:00)Dragonsáčky budú majster,tento rok na nich nikto nemá
re:
(pitok, 7. 4. 2008 23:27)
"ked odpiskal tu nedovolenu vzdialenost, tiez sme samozrejme proti tomu protestovali..."
to je tiez jedna chyba slovenskeho flobalu. mozte si pozriet hociaky profesionalny sport ako napr. hokej alebo aj cesky florbal, kde rozhodca ked niekoho vyluci (niekedy aj chybne), tak sa mu nestazuje cela patka a neoponuje mu ani vyluceny hrac. u nas sa stazuje za kazdu blbost, kazdu loptu. keby radsej kazdy hrac sklonil hlavu a uznal, ze to tak je (a ak nie je, tak na to posudenie je tam rozhodca), diskusia pripustna az po zapase.
k tej vzdialenosti: u nas na svk sa tie tri metre beru trocha inac ako v zahranici. zazil som to na MS, kde ich "tri metre" boli viac ako nase "tri metre".
mozme to vidiet aj v ceskej lige
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/
staci si len vyhladat den, zapas a mozte pozerat
rozhodcovia
(Milos DCA, 7. 4. 2008 21:18)
Tie metre pri standartke bola podla mojho nazoru jedina vacsia chyba ceskych rozhodcov, ale myslim ze zapas zvladli bol tam citit profi pristup.Pokial vie rozhodca spravne uzemnit hracov a pripadne komunikovat tak tie emocie ovlada priamo na ihrisku. Piskanie nie je asi len o presne zapiskanych momentoch ale aj o zvladnuti celej atmosfery na ploche a na lavickach a vediet spravne odhadnut situacie. Viem ze sa to lahko pise, ale na rozhodcu treba mat talent a vhodny instikt a nie len nabiflene pravidla.
rozhodcovia
(fbc, 7. 4. 2008 21:07)ked odpiskal tu nedovolenu vzdialenost, tiez sme samozrejme proti tomu prostestovali, a nevidel som tam rozdiel ci to bol cech alebo slovak, proste nikto nie je neomylny ale zapas v podstate zvladli, inac ta presilovka nebola vyuzita ako napisal typek bez mena
rozhodcovia
(,.,.,., 7. 4. 2008 20:44)bol som sa pozriet na finale a videl som aj oba semifinalove zapasy Hurikanu v Ba. co sa tyka rozhodovania , tak si vobec nemyslim, ze ty prvy rozhodcovia v druhom zapase nieakym sposobom ovplivnili zapas. Tak ako odpiskal metre rozhodca zo Serede, tak isto odpiskl metre proti FBC Cech v tretej tretine nieakej 15 min, a dokonca z toho padol gol. Keby to spravil slovensky rozhodca, tak by ho hraci FBC a podobne rovno zakopali, ze co to spravil. Co sa tyka rozhodovnia, tak ty rozhodcovia boli fakt dobry, ale nemyslim si, ze nasi za nimi nieak zaostavali. Rozdiel je v tom, ze ako sa ty hraci k nim spravaju. Ci odpiskal Cech dobre alebo zle, tak zrazu nikto to nekomentoval, keby to spravil Slovak, tak je zas na hovno. problem je v tom, ze nasi hraci a treneri naju uz zakomplexovane akych na hovno mame rozhodcov, bez toho, ze ci piska dobre alebo zle.
to lahčim
(Rogl, 7. 4. 2008 17:40)
Máš pravdu, nechajme to tak. Každý je iný, aj ja si myslím, že by si to mali oni dvaja vidiskutovať medzi sebou, lebo také alebo podobné články neprispejú k pohode a rozvoju florbalu. A priznám sa sebakriticky, že aj niekroté moje príspevky na fóra tomu neprispievajú.
to kolátor
(rogl, 7. 4. 2008 17:35)do mňa nemusíš rýpať, ja som nespochybňoval, že mužské finále pískali češi, dokonca som aj vysvetlil, prečo chápem, že boli nominovaný / presne pre tie reakcie na semifinálové a musím úprimne priznať, že aj moje/. A aj ja viem, že sa pískanie zápasov finále ženskej a mužskej ligy líšia. Ale u obidvoch sa dájú urobiť chyby, viď minuloročné finále žanskej ligy.
to rogl
(lahcim, 7. 4. 2008 15:52)ja si Mira vazim a som naozaj daleko od toho tvrdit ze neurobil pre slovensky florbal vela. Vadi mi vsak, ked podobnymi clankami vyvolava napatie a emocie. Ale nechajme to uz tak. Radsej sa tesme na vyvrcholenie play off a Majstrovstva sveta. Inak v BA su uz bilboardy, videl ich niekto aj v Trencine, Kosiciach ci Ziline?
suhlas s Ebenom a Valdom
(kolator v., 7. 4. 2008 15:51)Zapasy muzskej a zenskej extraligy su z hladiska rozhodcu diametralne uplne odlisne. Takze pre ROGL. Nic na tom nie je cudne, ze finale ZEX piskaju Slovaci a finale MEX Cesi, vzhladom k tomu, co sa dialo pocas semifinale MEX.
rozhodcovia
(Eben, 7. 4. 2008 14:59)mozem potvrdit, ziadny zapas muzskej a zenskej extraligy sa neda porovnavat z hladiska rozhodcu, muzske su urcite ovela tazsie... Uplne vo vsetkom suhlasim s Valdom...
rozhodcovia
(valdo, 7. 4. 2008 14:26)myslim ze porovnavat piskanie muzskeho a zenskeho zapasu sa neda, kazdy rozhodca ktory niekedy piskal zensku a muzsku ligu to vie posudit sam. To neberte ako nejaku diskriminaciu zien, jednoducho tie zapasy sa nehraju v takom tempe. Myslim ze na slovensku je dost rozhodcov ktori dokazu bez problemov zvladnut zapas na urovni zenskeho finale co potvrdil aj zapas v ziline.
to lahcim
(Martin Barczi, 7. 4. 2008 14:23)Ja si myslím že v tej už spomínanej séri Hurikán-Florko neurobili ozhodcovia nič také zlé. Všetkým proste vadilo to, že tých rozhodcov nepoznali a preto ich začali urážať a všetkô vinu dávať na nich.
to lahcim
(rogl, 7. 4. 2008 14:15)
Ja uznávam Marekove zásluhy vo florbale. Ale myslím si, že aj Miro nejaké má, i keď je každý inej povahy.
Čo sa týka ženského semifimále, je pravda, že rozhodcovia z Malaciek prišli neskoro preto lebo hrali druhú ligu. Vôbec si nemyslím, že by ich Marek nominoval na zápas a vedel, že budú hrať. Skôr si myslím, že ho tí dvaja o tom neinformovali a mysleli si, že všetko zvládnu.
to Martin
(lahcim, 7. 4. 2008 13:58)on bol proti aby finale piskali ceski rozhodcovia. Slovaci odpiskali play off muzov i zien s prehladom. donutili ho k tomu tak ako napisal p. Glonec reakcie na semifinale s Florkom.
názor
(Martin Barczi, 7. 4. 2008 13:37)Je to trošku blbé, že na zápas mužskej ligy mohli ísť pískať český rozhodcovia a na ženy ísť pískať už nemohli. No na druhej strane chápem aj Mareka Marušinca len by som chcel vedieť dôvod tochto rozhodnutia.
to rogl
(lahcim, 7. 4. 2008 13:18)
takze to bolo od Mareka spravne rozhodnutie nominovat slovenskych rozhodcov. zvladli to bez problemov a zvazu usetril peniaze.
ak sa mam vyjadrit k Mirovmu mailu ani velmi nie je k comu. marek je zatial predseda RK a tym padom aj prezidia. ziadnu inu funkciu nema. To co robi v Hurikane Hyleka nemusi zaujimat, nie je to jeho vec. k semifinalovej nominacii nemam blizsie info preco rozhodcovia meskali, ale ako poznam Mareka urcite nie pre to co nam autor podsuva v clanku. ak sa na Mareka pozerame ako na hraca, trenera, rozhodcu ci funkcionara a porovnavame ho s Mirom, no radsej porovnavat nebudem, neda sa to. Na finalove nominacie som reagoval vyssie. zbytok clanku je opat ako obvykle znoska kydov, ktore svedcia iba o tom ze Hylek aj ked vyhra a je spokojny s vykonom rozhodcov aj tak uraza a vytvara negativne emocie po celom Slovensku. Bohuzial uz sme si zvykli, otazkou zostava ci to nie je chyba...
mala oprava
(valdo, 8. 4. 2008 14:51)